Saturday, May 8, 2010

Warga 1 Sandakan




16hb April 2010 -

percubaan untuk membuat GROUP melalui facebook mulanya mendapat kritikan terutama daripada kawan2 di PAGE WARGA SANDAKAN . aku tidak tahu kenapa mereka mesti memandang serong di atas terhasilnya Group Warga 1 Sandakan .

hari ke hari aku semakin jauh daripada page WS .. bukan sebab aku tidak mahu memberikan komitment kepada Page berkenaan lagi tapi aku ingin mgelakkan daripada di pandang serong lagi , cukupla sekadar mengLIKE posting dan itu sda cukup mgubat rinduku kpd kamu smua d WS :-

antara nya mereka menganggap keberhasilan GROUP Warga 1 Sandakan adalah semata-mata untuk memberi persaingan kepada PAGE WS padahal jauh d sudut hatiku yang paling dalam, sedikitpun tidak terlintas niat sedemikian.

aku menceburkan diri dalam alam maya seawal 1997 - waktu itu cyber abg yunus/abg nano/kak sopia-INFOKOM [mereka mrupakan pelajar ex smk sandakan] yg mjadi tempat psinggahan ku stiap kali balik dr sekolah. aku suka berchit-chat..aku suka berkawan..aku suka menGoogle..aku suka bernetwork..aku suka smua benda yg ada dlm internet since tidak memudaratkan/keburukan..smuanya aku suka..paling penting aku SUKA UNTUK BERKAWAN..dan d internet tiada sempadan utk itu.

maka dengan demikian juga aku sering myertai mana2 GROUP..mana2 PAGE..aku tidak mjadikan diri BEKU d satu tempat sja.

maka dengan ketulusan dan keikhlasan hati ku akhirnya mbuat GROUP ini demi CINTAku kpd SANDAKAN..dedikasiku thadap komitment sahabat2 alam maya yg tersyg..utk mgembangkan lagi tali psahabatan maya ~


dan hari ini..kami masih dalam proses percubaan..melangkah setapak demi setapak..insya allah mudah-mudahan niat suci ini akan mbawa kebaikan kpd smua ahli dalam group wlupun jauh d sudut hati sdikit terkilan kerana creator WS telah mbuang aku dr senarai sahabat mayanya...terima kasih atas segalanya ~

seandainya ketik-ketikan ini ada yg myinggung hati sesiapapun..aku d sini myusun jari memohon kemaafan di atas keterberhasilan GROUP ini ~

jumpa lagi di lain ketika..ASSALAMUALAIKUM ~

No comments:

Post a Comment