Friday, May 7, 2010

Penipuan AlamCyber



ha ha ha ha
anda pernah mgalaminya? bagi yang mmg kaki chit chat ini adalah perkara biasa...dulu aku juga pernah mgaku sbg lelaki hahahaha..sbb bila aku kata aku perempuan..mereka tidak percaya..isk isk isk..malah la aku !

jadi senang cerita aku blagak2 mcm lelaki...klu masuk room sabah [dulu-dulu la masa blum retired] slalu ketikan pun mcm lelaki macho sja..font pun tukar warna merah ! hahahaha

tapi akhirnya aku mjadi mangsa BOOT hahaha..mgkin sbb id ku
<< alam_kiamat >>
nah balik2 kna IGGY klu masuk room akhirnya aku pun tidak lagi aktifkan diri dan kadangkala masuk ke room juga tapi mgakun sda sbg wanita uicehhhhh [ikon blushing] hahahahahaa...

demikian la ceritanya..tapi sampai skg nabuli masuk room coz dak sampai 1 minit tus kna iggy adedededede..knapa ba urg jilis ni aku YM bugil pun mo d test2 power...kimbet kimpanazzz [ikon memaki2 !@#$%^&&*((&%$#] huehuehuee

No comments:

Post a Comment