Friday, May 7, 2010

my dear Rosse Nanacey



aku ada perasaan yg pelik thadap sahabat alam Maya ku yg satu ini..aku tidak tau dr mana dtgnya kasih sayang yg unik antara aku dan dia.

aku mula2 mgenalinya dari ruangan sabahan big forum pada dua atau tiga tahun yg lepas..kemudian, aku terjumpa dia lagi dalam friendster...d sana kami mulai bertukar-tukar komen dan bertanya kbr antara satu sama lain.

dalam masa yg sama juga kami aktifkan diri dlm forum dan pandangan2 pendapatnya sangat myenangkan aku utk terus ber 'keep n touch' dgn dia. akhirnya kami ber 'add' di YM..kadangkala ber 'pm' juga pd perkara2 tertentu tapi tidaklah kerap sangat kerana kami masing sibuk dengan kerja dan khidupan harian.

akhirnya dlm satu tajuk d sabahanbigforum..kami ter[sentuh] topik 'farmtown' d facebook..nah bermula daripada saat itu la..kami byk habiskan masa tluang d facebook..dan kerana facebook juga la...aku dan dia kini jadi sahabat alamcyber yg betul2 ikhlas dr sudut haati yg paling dalam...andai aku tidak mlihat ketik-ketikannya di facebook..aku mula di gamit rindu...mmg pelik perasaan ini..walhal..aku sampai kini pun belum pernah BERSUA muka dgn dia...belum pernah BERTELEFON pun dengan dia..paling dekat hanya berwebewebekem saja..

apapun aku akan cuba sedaya upaya luangkan masa cutiku pd bulan 8..Insya Allah aku akan menemui dia - Roshayati ~

Rosse,
terima kasih kerana mjadi sahabat alamamaya yg paling memahami..paling memberi sokongan..berkongsi suka dan duka..kenyang dan lapar..bsamaku slama ini. ~

2 comments:

  1. aku tak sangka dikau buat ini untuk ku... kekasih.. aku TERHARU saat mendengar alunan muzik dalam blogmu ini... malah bertambah terharu [sikit mengalir air mata]...(adehh...apa jadi padaku)... bila aku terbaca suatu PETIKAN..... berkaitan diriku..... (-_-)... aku SUNGGUH TERASA DI HARGAI...[u noe]...

    Saat kita berkenalan biar lautan memisahkan kita... aku yakin suatu hari nanti kita akan di pertemukan dalam satu situasi yang penuh BAHAGIA.... yang aku nantikan... yang aku mimpikan selama ini... bertemu denganmu... [u noe]...

    Dan, dalam setiap angan-angan ku... ku ingin SEKALI memelukmu... SUNGGUH.....

    Dan aku akan tunggu detik bahagia itu... aku pasti.....

    Kekasih.. Terima kasih kerana terus menjadi teman alamaya ku...

    Akhir kata, jika ada kesilapan pada ketikan ku... ku susun 20 jari kaki tangan mohon kemaafan dari mu..

    ReplyDelete
  2. hahahaha..kekasih u buat i ketawa u noe...20jari astigi...andui ba [ikon gapus publas]

    sama-sama kasih ~
    i pun dak tau ni knapa i buli ketik pasal u d sni..mgkin sbb i rindu u ~

    miss u ~

    ReplyDelete