Friday, May 1, 2009

blog pertama saya



salam n selamat sejahtera
saya masih lagi tidak percaya bagaimana saya boleh membuat blog akhirnya hahahaha...sbb saya mmg jenis yg tidak tahu bagaimana memulakan sesuatu...keinginan untuk memiliki blog sendiri akhirnya terlaksana hari ini...bukannya susah sangat kalau mahu membuat akaun blog...cuma yang susahnya ialah bagaimana mahu mncipta bahan untuk d isi dalam blog ini..

baiklah
mungkin lepas ini saya akan kongsi beberapa perkara yang saya alami bersama anda. apapun, saya masih lagi baru dlm bidang ini...maaflah jika ada kekurangan maklum saja saya bukannya gemar membaca buku dan juga bukan jenis yg suka bercerita...jadi apa yg saya taipkan dan skg ni mmg lahir dr hati n minda spontan saya..mgkin bahasa saya tidak seindah blogger2 lain..tapi bagaimanapun saya tetap mahu meneruskan niat saya untuk mempunyai blog.

syukur alhamdulillah
jumpa lagi okay

No comments:

Post a Comment